page_banner

News

Bellezza laser, cusì aghju tanti malintesi annantu à questu!

L'effettu di a cosmetologia laser hà assai à fà cù l'equipaggiu è l'esperienza di u duttore, è a cumminazione di tecnulugia laser avanzata è medichi prufessiunali ponu assicurà a sicurezza è l'efficacità.È a cosmetologia laser varieghja da persona à persona, è questi anu da esse ghjudicati da medichi sperimentati.Per a vostra propria salvezza, a cosmetologia laser deve sceglie una istituzione medica prufessiunale.

Cumu a cura di a bellezza laser?

Cura 1: Reduce e reazzioni di a pelle postoperatoria

Indipendentemente da u trattamentu cusmeticu laser, a nostra pelle pò sperienze rosse è gonfiore dopu à u trattamentu, cusì duvemu immediatamente applicà u ghjacciu à a nostra zona di trattamentu cù acqua fridda o cubi di ghiaccio.Se a nostra pelle pare bianca dopu à u trattamentu, duvemu applicà u ghjacciu per una meza ora;Se ci hè rossu, gonfiore è congestione, allora avemu bisognu di applicà u ghjacciu per circa 15 minuti.

640

Cura 2: Prevene l'infezzione

Dopu à u trattamentu laser, una piccula quantità di a pelle di a ghjente pò esse rotta, se l'amiche femine scontranu una tale situazione, hè cunsigliatu di utilizà un unguentu antibioticu in modu adattatu, è applicà un unguentu antibioticu à a nostra ferita ferita per circa 3-7 ghjorni;Se a ferita hè relativamente grande, hè megliu ùn lascià a nostra ferita esse illuminata cù l'acqua cruda, è à u stessu tempu, duvemu evità l'usu di prudutti di cura di a pelle chì cuntenenu tretinoin, àcitu salicylic è altre sustanzi, per ùn avè micca pruvucatu a nostra ferita. infezzjoni di ferita è ritardà a ricuperazione di a nostra ferita.

Cura 3: Prutezzione di u sole

Per a pelle umana asiatica, hè faciule d'avè a pigmentazione dopu à u trattamentu laser, cusì ci vole à attente à a prutezzione di u sole dopu à u trattamentu, soprattuttu in l'estiu, quandu i raghji ultraviolet sò forti, esce deve esse furnitu cù cappelli di sole, ombrelli, occhiali di sole è altri. equipaggiu.In a tappa più tardi di u trattamentu, a ferita nantu à a superficia hè basamente guarita, in questu tempu pudemu applicà una certa quantità di sunscreen per a prutezzione di u sole;Se a pigmentazione si trova trè simani dopu a cirurgia, i medicazione di depigmentazione ponu esse aduprate per aiutà à eliminà.

030

 

Cura 4: Dieta

Per a nostra pelle propensu à i prublemi di pigmentazione dopu à u trattamentu laser, avemu bisognu di manghjà più alimenti cum'è a vitamina C è a vitamina A per evitari, è duvemu ancu manghjà menu alimenti chì cuntenenu l'acidu folicu, vitamini B è altri alimenti chì sò faciuli di pruduce. pigmentu.

Cura 5: Aduprate più agenti di riparazione di a pelle

A ferita di u situ di trattamentu hè dannatu à un certu puntu, ancu s'ellu pò ancu ricuperà bè sottu a funzione di auto-riparazione di u corpu, ma perchè avemu bisognu à andà à travaglià è studià per un bellu pezzu in questu statu ùn hè micca bonu, pudemu. sceglite un certu agente di riparazione di a pelle per aiutà a nostra pelle à ricuperà.Questi agenti di riparazione di a pelle ponu aiutà à prumove l'autoreparazione di ferite è prumove a regenerazione di u nostru tissutu di a pelle.

未标题-1 [已恢复]_画板 1 未标题-1 [已恢复]-05

 


Tempu di Postu: Dec-16-2022